lördag 26 december 2009

vit jul

Så här mycket snö var det länge sedan jag var med om en jul. Det har snöat mycket sedan jag kom hit. Mamma och pappa är oroliga för att det ska bli strömlöst om det kommer mera snö.

Det blev mycket bra paket igår. Så nu har jag både nya böcker, film och musik. Min nya kamera är också bra. Märkte igår att det går att ta helt andra bilder nu. Det man ska fota hinner inte lika ofta ur bild längre.

Åkte till brorsan igår kväll och umgicks med dem och Hugo och Harry ett tag. De blev glada när jag kom men Harry blev jättearg för att inte Sven var med. De visade mig alla sina nya julklappar och vi lekte en stund. När jag åkte hem tog jag med mig Hugo så han fick sova över hos farmor och farfar. Han ngick raka vägen in till granen och satte sig att vänta på tomten. Tomten hade ju kommit igår.

Var på rean med min syster Martina idag. Hittade två klänningar, en kameraväska och en bok till Sven. Vi åt en god laxmiddag också innan vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar