tisdag 6 september 2011

sova över

Det var vad Hugo och Harry hade bestämt sig för i fredags då Sven och jag kom fram till mamma och pappa. De ringde hem till sina föräldrar och frågade och det fick de. Det var en upplevelse kan jag säga. Hugo och jag i bäddsoffan och Sven och Harry i en 1.05 säng. Hugo sov på yttersta kanten och ramlade enligt honom själv ur sängen fem gånger. Om det var så vet jag inte. Vaknade en gång då han skrek nere från golvet: "Marika jag har ramlat ur sängen. Hjälp mig upp". Han landade dock mjukt på soffdynorna. Sven och HArry hade en livlig diskusion om vem som snarkat mest och vem som sparkat mest på den andre.

På lördagen åkte vi till Wadköping med Hugo och Harry och hade en mysig dag i det fina vädret.

På söndagen cyklade de och vi hoppade stutsmatta.

Idag var det kursavslutning på Universeum och på Torsdag bär det av till Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar