fredag 26 juni 2009

fredag

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan semestern. Vi skullle ju ha åkt på utflykt idag jag och två barn. Barnen dök inte upp så det blev ingen utflykt. Sven åkte till jobbet i onödan. Men så blev det. Jag ringde hem till barnen men inget svar.

Kollegan som sökt jobb ska på en intervju till på måndag. Chefen försökte få henne att inte tacka ja till jobben om det dyker upp.Jag fortsätter gärna jobba med henne men kan ju inte tvinga henne kvar om hon inte vill. Vi får se hur hon gör. Annars kan jag snart ha föräldramöten istället för utvecklingssamtal. Jag har 8 ansvarsbarn av 18 och blir bara jag kvar i höst blir det ju jag som får ta inskolningarna. vi får se hur det blir.

Har ätit en god middag ikväll. Parmainlindad torskrygg, räkor, ris och jordgubbspaj till efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar