fredag 12 juni 2009

regn

Det har regnat hela dagen idag. Det började redan igår kväll. För lugnt på jobbet bara fyra barn. Efter lunch ringde en av våra fyraåringar och sjukanmälde sig själv och sina två syskon. Egentligen var det faster som skulle ringa men fyraåringen ansåg att hon kunde ringa själv.

Innesittarkväll i kväll. Har hyrt DVD filmer. Man kan tydligen hyra filmer tre för 99 i en vecka i videoaffären hos oss. Både nya och gamla filmer. Därför det tar så lång tid innan man kan hyra nya filmer kanske.Hade tänkt hyra två men det blev tre när priset var bra. Hyrde Vi hade i alla fall tur med vädret igen, Australia och I taket lyser stjärnorna.Har sett den första redan. Är precis som del 1, fast skådisarna är äldre. Då jag tyckte om den filmen tyckte jag om denna med. Enligt min man för att jag inte har nån humor. Återkommer med vad jag tyckte om de andra två filmerna då jag sett dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar