fredag 6 november 2009

Ny arbetsplats?

Nu är det klart. Min avdelning ska flytta till den nya förskolan, men vilken personal som ska med är inte klart. Dock anser jag att cheferna inte är kloka om våra stackars barn ska få ny personal igen då vi äntligen fått ihop gruppen. Det blir att lista alla argument för att vi ska få fortsätta med våra barn. Mer i detta ämne lär komma.

Svininfluensan är på en av de andra förskolorna i området där jag jobbar. Snart är den väll hos oss. Läste i GT att jag inte kan bli vacinerad förän vecka 49. Då har jag väll fått influensan för länge sedan.

1 kommentar:

  1. I Karlstads kommun har alla som jobbar redan fått men på Hammarö väntar vi på att barnen ska få vaccin också. Funderar på att låta Thea vara hemma till dess om det bryter ut här.

    SvaraRadera