tisdag 16 mars 2010

födelsedagsmiddag

Har just ätit middag, Röding, pressad potatis, räkor och musslor. Vin hade Sven köpt också. Ett fint hängsmycke fick jag av honom.

På morgonen kom chefen och grattade mig och det slutade med att alla sjöng för mig. Då vi äter ihop alla avdelningarna var det många barn som inte fattade varför de sjöng och för vem. Ett barn frågade om det var 75 jag fyllde. Tack för det.

Barnen på min egen avdelning fick vampyrsallad. Fruktsallad med blodapelsin, äpplen och vindruvor i. Jag fick en bok i present. Jag öppnade paketet för sakta. En pojke sa att han alltid öppnade paket snabbt. Jag var väldigt långsam.

Jag har önskat en sak till i kväll. Att få se Desperate housewifes på Tv:n och inte på datorn. Det verkar som att jag får som jag vill.

Imorgon är Sven ledig och planerna är att vi ska till IKEA och köpa det vi inte fick tag på sist. Det är inte mer än att det går att ta på bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar