tisdag 23 mars 2010

Förmidagen från helvetet

Vilken förmidag. Från idag skulle vi också äta lunch i matsalen med våra barn. Den kollega jag jobbat med längst dukade i 45 minuter. Det tar i vanliga fall en kvart. Bordsförteckningen vi gjort stämde inte med hur borden stod så hon hade flyttat stolar och vad vet jag och var hypernervös för hur barnen skulle sköta sig. Samtidigt hade vår grannavdelning handledning med vår specialpedagog och jag hade hand om 12 barn själv varav dessa en vansinnig 5 åring.

Sakerna jag beställt till mattehörnan kom idag. Mycket uppskattade då vi packade upp dem på eftermiddagen. Jag och andra kollegan möblerade om också. Mycket bättre och rymligare nu när vi inte behöver så många bord. Får se reaktionen imorgon. Det skulle väll ha diskuterats i all oändlighet innan något kunde bestämmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar