lördag 31 juli 2010

Skoda Octavia och boktips

Vi har varit och tittat på bil idag. Sven har fått för sig att vi behöver en bil för att lättare kunna ta sig någonstans på helgerna. Vi har enats om att vi inte har behov av en kombi i allafall. En halvkombi duger bra. Vi provkörde en Skoda Octavia. Helt okej bil. Annat än den åbäkiga Saaben vi haft på semestern. Vi ska tydligen köpa bil innan året är slut. Jag upphör aldrig att förvånas över min man.

Lästa böcker denna månad är följande:
Utsatt av Markus Lutteman
Ohyra av Annika Alm
På andra sidan solen av Maria Ernestam
Själakistan av Ann Rosman
Vår bästa tid av Penny Vinzenci
Paganinikontraktet av Lars Keppler
Fosterland av Dilsa Demirbag-Sten
Vad mina döttrar bör veta av Elisabeth Noble
Om jag stannar av Gayle Forman
Beth & Susan av Lesley Pearse
Bäst denna månad helt klart Själakistan.

Det har blivit många lästa böcker men det ska det bli när man har semsster. Varför går fyra veckor så fort? Det är bara imorgon kvar.

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är det som gör att det blir ett lykligt och långt äktenskap. Om man aldrig förvånas över varandra så tror jag att man tröttnar. Skönt att Sven ändrat sig för det är alltid lite lättatre i vardagen om man har en bil att tillgå. Lycka till med letandet!

    SvaraRadera