onsdag 29 september 2010

Anställningsintervju nummer 3

På fredag åker Sven till Örebro på anställningsintervju. Transportledare på Weidermans. Detta innebär att han åker redan på torsdag kväll till mina föräldrar då intervjun var tidig förmidag på fredag. Jag åker efter på fredag med det tåg vi skulle ha åkt med från början båda två. Harry blev mycket glad då han fick veta att hans "Ven" kommer edan på torsdag. Jag har lovat att de ska busa hele fredagen.

Jag har precis mejlat inlämningsuppgiften. Nu är det bara diskussionsfrågorna kvar. Ska nog ta i tu med dem om en stund.

Hade utvecklingssamtal med chefen idag. Hon var mycket nöjd med mitt arbete och har sett vilket lass jag dragit under den här och förra terminen. Att jag gärna utvecklade mig och läste kurser på eget bevåg såg hon som mycket positivt. Vilken uppmuntran och vilken bra dag det varit.

2 kommentarer: