onsdag 29 december 2010

Då var jag här igen

Julen har varit både bra och dålig. Julen här i Göteborg var inga fel man jag hann knappt komma fram till Pålsboda så dog morfar. Var väll i och för sig väntat. Inte många 91 åringar överlever en massiv hjärnblödning. Han somnade in lugnt och stilla på annandagen. Enligt hans namne brorsans pojke Hugo är han på månen. Hade ändå trevligt hos mamma och pappa med god middag på annandagen och julklappsbyte. Vi åkte en sväng på rean på måndagen och jag fyndade en klänning på MQ. Igår var det två glada killar som inte behövde gå till förskolan. JAg tog hand om dem istället. Vi spelade spel tittade på DVD och lekte. Underligt nog satt de stilla då jag lagade mat. Hemma i Göteborg igen. X2000 var försenat igår med 30 min men jag var iallafall hemma vid kvart i sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar