tisdag 14 december 2010

Ny diskmaskin

På måndag får jag ny diskmaskin. Marianne och Leif får inte in diskmaskinen i nya lägenheten så vi får den och Erik kan ta vår gamla om han och Maria vill. Nu blir det en fullbreddsdiskmaskin. Välbehövligt till jul.

I söndags lyxade vi till det med tre rätters middag på Källarkrogen. Vi hade tänkt nöja oss med förrätt och varmrätt men av någon anledning slank det ned en efterrätt också. Sedan blev det Liseberg med Erik och Maria. Hör och häpna Sven köpte julgransprydnader. Eller rättare sagt han valde och jag betalade.

Fint Luciafirande på jobbet igår. Vem jag var rådde delade meningar om. Jag hade röd klänning och tomteluva. Jag kunde vara både tomtens fru och tomtens mamma.

Idag var vi på teater med de största barnen. 50 minuter av stillasittande. Vi fick med en Cd med musiken som ingick i teatern. De barn jag hade förra året var där med sina fröknar så jag fick många kramar. Härligt när barnen kommer ihåg sin fröken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar