söndag 25 oktober 2009

Helgen

Nu är vi ensamma igen. Det känns väldigt tyst och konstigt när man haft två små killar här hela helgen. Då de kom i fredags tog jag hand om Hugo när brorsan gick på tåget för att hämta packningen och vagnen. Hugo släppte mig inte på hela helgen sen. Det var jättekul med en storstad med bilar och bussar. Det bästa av alltihop var att åka buss. Vi var en tur i lekparken i fredags och åkte rutschkana. Det var med skräckblandad förtjusning de åkte.Vi var en runda på stan igår och åt på en pastarestaurang.
Harry blev förvånad när han vaknade hos mig och Sven i morse. Han kände över Svens ansikte men hittade inget skägg som hos pappa eller mustach som hos farfar. Han såg jättehäpen ut och vände sig till mig och sa hej och ville gå upp.
En lyckad helg. Enligt deras mamma kommer de hit till min födelsedag igen.





Så här trött blir man efter både tåg och bussresa.I mitten Harry med MOO under armen till höger Hugo med sin hund.

1 kommentar:

  1. Vilka gulliga små killar. Förstår verkligen att ni är charmade av dem.

    SvaraRadera