lördag 26 juni 2010

eftersatt blogg

Det känns som det blir mer och mer sällan jag bloggar men nu är det hög tid.

I onsdags plockade vi midsommarblommor på ängen vid förskolan. En av ungarna som var med skrek hela tiden. Marken var ojämn och gräset var högt. Vi fick en god midsommarlunch på jobbet och en ros och ett personligt kort var av chefen. Jag ser mer och mer vilken underbar chef jag har. Vi tackade av lärarstudenten också med en bok. Hon hade också köpt en CD skiva och en bok till barnen. Det var inga som helst problem att godkänna henne. Hon hade bara oförtjänt dåligt rykte. Så jag hade inget att oroa mig för.

I torsdags var vi och handlade midsommarmat och städade. Jag hade tagit ut en kompdag. erik kom på kvällen och vi åt midsommarmat. Gissa vem som sedan jobbat hela midsommar? Sven såklart. Men jag har haft det bra ändå. Vi har ätit på kvällen när han kommit hem. Det har blivit glass och jordgubbar varje kväll. Jättegott.

Idag kom reklam från Bauhaus. de har trädgårdsrea. Undra om det kan bbli nya balkongmöbler i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar