tisdag 15 september 2009

underbar tisdag

Det var en underbar jobbdag idag. Fortsätter vår nya kollega som hittills blir allt jättebra. Skillnad märks redan.

Min lilla nyinskolade kille satt på sin plats och åt för första gången idag. Han åt två portioner. Innan har han suttit och ätit i mitt knä. Vilan gick bra tills en annan pojke av någon anledning började gråta. Det var jättenära att han somnade.

Idag var årets bästa bilaga med GP. Bokmässa katalogen. Mässan är torsdag-söndag nästa vecka på Svenska mässan här i Göteborg. Det hör till att man ska gå varje år. Sven jobbar i år så det är ingen som kan komentera hur många böcker jag köper. Föresten rensade jag bokhyllorna igår. Det brukar bli en hel del julklappar också. Jag ska försöka få tag på Camilla Läckbergs nya signerad till mamma blandannat.

1 kommentar: