onsdag 19 augusti 2009

Inskolningarna går framåt. De min kollega har också. Idag hade chefen informationsmöte för alla nya föräldrar och alla utom en mamma från andra avdelningen kom. Vi får väll se hur det går i morgon. Alla inskolningar ska äta och min ett och ett halvt åring och en av kollegans treåringar ska vila första gången. Vilan och måltider brukar vara svåradt.

Ser fram mot nästa vecka. Jag har bil till jobbet måndag-torsdag. Sven åker till Hammarö på lördag för att hämta saker hos Marianne och Leif som vi ska ha. Vet inte riktigt vad det är alltihopa. Men det som inte godkänns hamnar väll i källaren.Barnen på jobbettror nämligen inte att jag kan köra bil eftersom vi inte har den. Tydligen är mitt körkort falskt också. Körkort ska vara gröna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar